KYOCERA Document Solutions bestempeld als ‘belangrijke speler’ in IDC MarketScape: Worldwide Document Workflow Services 2016

1 november 2016

IDC heeft KYOCERA Document Solutions Inc. erkend als ‘Major Player’ (‘belangrijke speler’) in de IDC MarketScape: Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment *.

KYOCERA heeft wereldwijd deskundigheid opgebouwd door oplossingen te bieden voor grote en kleine klanten. Van oplossingen voor operationele afdelingen zoals orderverwerking en boekhouding tot specifieke sectoren zoals financiële dienstverlening, gezondheidszorg en juridische dienstverlening.

Volgens het rapport van IDC MarketScape maakt ‘Kyocera gebruik van technologie om haar document solutionsaanbod uit te breiden en verticale uitbreiding te bewerkstelligen door middel van professionele consulting services." Volgens het rapport heeft ‘Kyocera een zeer sterk portfolio oplossingen en heeft zij gewerkt aan het uitbouwen van eigen technologie en ondersteuning voor oplossingen van partners."

"Naast de toenemende digitalisering en globalisering worden bedrijven geconfronteerd met hevige concurrentie. Dit maakt de verwerking en het beheren van documenten steeds ingewikkelder. Daarom is het van essentieel belang voor de continuïteit van bedrijven in de toekomst dat alle werkprocessen worden gestroomlijnd", aldus Ryuzo Morita, directeur van KYOCERA Document Solutions Inc. en Senior General Manager van de Corporate Strategy Planning Division. "De behoeften stijgen overal in de wereld, vooral bij kleine en middelgrote bedrijven. We blijven onze servicekanalen in verschillende gebieden verder uitbreiden en maximale klanttevredenheid nastreven."

*IDC MarketScape Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment (September 2016, IDC #US40994416.

 

Over IDC MarketScape
Het IDC MarketScape verkoperanalysemodel werd ontworpen om een overzicht te bieden van het concurrentievermogen van ICT (informatie- en communicatietechnologie)-leveranciers op een bepaalde markt. De onderzoeksmethodologie die hierbij wordt toegepast, hanteert zowel voor kwalitatieve als voor kwantitatieve criteria een bijzonder strenge manier om punten toe te kennen, die uiteindelijk één enkele grafische illustratie oplevert van de positie van iedere verkoper op een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een helder kader waarin het producten- en serviceaanbod, de capaciteiten en de strategieën en de bestaande en de toekomstige commerciële succesfactoren van aanbieders van IT- en telecommunicatieproducten en -diensten op een zinvolle manier met elkaar kunnen worden vergeleken. Het kader biedt ook kopers van technologie een totaalzicht op de sterke en de zwakke punten van bestaande en potentiële leveranciers.



Scroll to top