Boodschap van het management

Combineren van de verschillende sterktes van de Kyocera-groep om nieuwe waarde te creëren en klanttevredenheid veilig te stellen.

Kyocera geeft topprioriteit aan het "klant-eerst"-principe om er voor te zorgen dat de producten en diensten die wij leveren, mensen consequent plezier verschaffen. Klanttevredenheid vereist dat wij snel reageren op de voortdurende veranderingen overal om ons heen. Wij streven ook naar het scheppen van nieuwe waarde door het organisch mobiliseren van de technologische vaardigheden en managementmiddelen binnen de Kyocera Groep, gebruikmakend van onze Kyocera filosofie, ons amoebe- managementsysteem, en ons geloof in leidinggeven door "een verbondenheid van gelijkgestelde geesten." Als we al onze inspanningen combineren om deel te nemen aan het management, het vinden van voldoening en bevrediging in ons werk en ons ware potentieel uitbreiden, groeien we als mensen.

Ondernemingen zijn samengesteld uit mensen. De kwaliteit van een technologie, product of service hangt af van de mensen die er achter staan. Wij willen voortdurend nieuwe waarde leveren aan onze klanten, door teamleden die hun dromen najagen, enthousiast werken en consequent zelf vastgestelde doelen bereiken.

De Kyocera filosofie

De Kyocerafilosofie heeft betrekking op het leven en het leidinggeven. Het centrale principe ervan is om "Als mens te doen wat goed is," een concept dat we in onze gehele besluitvorming meenemen. Door het belang van eerlijkheid en toegewijde inspanning te laten zien, dient het als model voor ons gedrag.

Filosofiesleutelwoorden

Het amoebe-managementsysteem (gedecentraliseerd management)

Bij Amoebe-management is een organisatie opgedeeld in kleine eenheden, die opereren als onafhankelijke winst-en-verliescentra en rechtstreeks verbonden zijn met hun respectievelijke markten. Dit systeem geeft leiders managementbewustzijn en creëert de basis voor Kyocera's " management by all employees."

Over amoebe-management

Scroll to top